Less than 5-minutes eye back to school look

Dvakrat sem šla spat pa so počitnice že pri koncu..to sem si mislila vsako leto ko sem morala septembra v šolo. Zdaj pa imam bonitete in lahko do oktobra potegnem z jutranjim spanjem in po možnosti pobegnem še na kak krajši dopust.

Z začetkom šole se začne tudi jutranje vstajanje in zato, da zavlačujemo v postelji tako dolgo kot je le možno nam pogosto zmanjka časa, da se malo uredimo. Vedno sem bila zagovornik, da je za v srednjo šolo primeren predvsem zelo naraven izgled. Pustite, da koža vsaj malo zadiha. Glede na to, da v šoli preživite vsaj 7 ur dnevno in se podpirate glavo pri matematiki in kakšni fiziki, ko res nimate pojma za kaj gre in bi najraje bile doma v postelji, vam bo vaša koža hvaležna če ji pustite dihati. Ko se z rokami dotikate šolskih miz in klopi nato pa obraza je velika možnost, da se vam bodo zaprle pore in da bo nastal kak gigantski mozolj.

Zelo redko sem se v srednji šoli ličila z senčili, ko pa se mi je zdelo, da moje oči res izgledajo utrujeno pa sem v ”crease” z blending čopičem nanesla toplo svetlo rjavo barvo (MUR Flawless – odtenek Almost there), ki optično poveča oči in malo izniči natečenost na vekah. Na sredino veke nanesemo kožno ali nežno roza bisernato senčilo (No7 & MUR Flawless – odtenek Soft glow) , ki naredi oči bolj budne. Da zaključimo look še ostanek rjave barve na blending čopiču nanesemo  pod spodnje trepalnice. Nanesemo še nekaj slojev maskare. Odkar ne nanašam maskare na spodnje trepalnice se mi zdi, da izgledam manj utrujena kot če jo. Uporabila sem še zelo nežno roza-nude mat šminko (NYX Soft matte lip cream – Zurich). Aaaaand we are ready to go!

DSCN1473DSCN1472.JPG

podpis

Leave a Reply

