Rimmel Stay Matte Vs. L’oreal Infallible 24h-Matte

lorealrimmel3

L’oreal Infallible 24h-Matte je verjetno ena izmed mojih najljubših podlag vseh časov. Ne samo, da je zaradi svojega semi-mat finiša odličen za poletje, ko je naša koža nekoliko bolj mastna kot v preostalih letnih časih ampak tudi zato, ker izgleda izjemno celoten dan (obstojnost, ki jo navajajo je realna). Moji malce mastni koži poleti nudi podporo, da se ne sveti kot božična jelka, hkrati pa zaradi semi-mat finiša, ki ga ima nudi healthy glow kože. Podlaga naj bi bila bolj primerna za mastno ali mešano kožo, vendar se je v času pomladi, ko imam sama bolj suho kožo tudi zelo dobro obnesla. Podlaga je zaradi dokaj tekoče teksture idealna za nanašanje. Najboljše pa je, da se ne posuši takoj v mat finiš, tako da samo mirno z nanašanjem. Infallible ima srednjo prekrivnost, brez problema se nadgrajuje tudi v polno prekrivnost. Moja koža je po celem dnevu nošenja še vedno lepa in ten je izenačen.

lorealrimmel

Rimmel Stay Matte je še ena podlaga z mat finišem, ki se predvsem dobro obnese poleti, vendar je sama ne morem uporabljati, ker sem pozimi bela kot snežak in temu primeren je tudi odtenek mojega pudra, zdaj pa me je sonce zažgalo za vsaj 3 odtenke. Ta podlaga ima zelo specifično strukturo, ne mousse-kremasto tako kot nekateri pudri v šalčkah ampak trdo mousse strukturo, zaradi česar se skoraj podaš skozi pekel, da jo enakomerno razneseš po koži. Ampak se zavedam, da je verjetno problem moja pozimi pretirano suha koža, saj je po mojem mnenju zaradi takšne strukture primeren za mastno kožo. Verjetno se zdaj pojavi problem, kakšen je potem puder na koži če ima tako gosto strukturo, ampak tukaj pa preseneti. Na koži je podlaga zelo lahka in je polno prekrivna, zato je ni potrebno nadgrajevati, kar je zaradi strukture zelo težko. Ta podlaga bi bila zaradi svoje polne prekrivnosti primerna kot korektor.

lorealrimmel2

1 na 1: Obe podlagi sta odlični kar se tiče prekrivnosti in obstojnosti, primerni za predvsem za poletje, ko se naša koža zmasti, vendar menim da je L’oreal Infallible bolj primeren skozi vse leto in za več tipov kože kot Stay Matte. L’oreal Infallible mi ustreza tako zaradi same teksture kot tudi zaradi finiša, ki ga pusti na moji koži. Stay Matte je bolj praktičen za masten tip kože, na katerem tekoče podlage ne sedejo tako lepo na kožo. Obe podlagi sta zelo lahki na koži, kar je glede na to, da imata mat finiš velik bonus. Ne glede na to, da naj bi imel L’oreal Infallible 24h-matte popolnoma mat finiš se na moji koži posuši semi-mat, zaradi česar je tudi zmagovalec, saj koži pusti tisti healthy glow.

lorealrimmel4

 

Leave a Reply

