Life update: Where have I been and what I’m up to

V kolikor berete to objavo, ste zagotovo opazili, da se je zunanja podoba mojega bloga The Makeupologie popolnoma spremenila. Razlog je v tem, da sem se ob svoji ponovni dozi motivacije za bloganje odločila, da le tega naredim bolj preglednega.

V zadnjem času se je v mojem življenju ogromno dogajalo, kar se je kazalo tako na blogu kot tudi na mojih straneh na Facebooku in Instagramu. Namreč že od decembra nisem našla prave motivacije za pisanje, čeprav sem še naprej testirala izdelke. Med decembrom in aprilom sem se še trudila, da bi na blog spravila kakšno objavo, vendar sem ugotovila, da nima smisla, če so objave slabe in z njih kar odseva nejevolja in premajhna zagnanost za delo, saj sem do vas vedno želela biti karseda realna.

Že z aprilom se je začelo stresno obdobje in že samo razmišljanja o maturi, ki je bila konec maja/začetek junija mi je bilo slabo. Začetek maja sem začela s sprotnim učenjem, med tem časom pa se mi je tudi zgodilo nekaj stvari, ki so spremenile moje življenje in pogled na svet. Ko sem končno pregurala pisne in ustne izpite se je začelo mučno obdobje čakanja na rezultate. In ne glede na to, da sem delala in hodila domov utrujena sem še vedno imela v podzavesti, halooo še malo pa bodo rezultati. Še malo pa boš izvedela če bos v življenju počela to kar si si zamislila. Pretty stressful huh.. Končno sem dočakala 11. julij ob 7.00 zjutraj in ugotovila, da sem uspešno maturirala, vendar rezultatov iz fakultete še vedno ni bilo.

20160807_184436[1].jpg

Da si malo zbistrim glavo  sem pobegnila na morje v Barbarigo, kjer sem preživela 10 dni s svojo najboljšo prijateljico, vrnila pa sem se z enim pridobljenim prijateljstvom več. Kako je svet majhen. In potem sem končno dočakala dan in izvedela da sem sprejeta na Fakulteto za farmacijo, smer kozmetologija in to pomeni da se septembra selim v Ljubljano in ta dogodek se bliža s svetlobno hitrostjo.

20160807_184659[1].jpg

In danes v nedeljo se zjutraj zbudim, polna motivacije za delo in si mislim danes je dan da pridem nazaj. Danes je dan da opustim lenobo in se posvetim bloganju bolj kot kadarkoli, navsezadnje bo moj poklic izdelovanje kozmetike in zakaj ne bi združila hobija z delom. Motivacija je bila tako na vrhuncu, da sem posnela fotografije za vsaj 6 objav, ena vas bo čakala že ta teden, naslednje pa lahko pričakujete ko se vrnem iz predolgo pričakovanega festivala Sziget v Budimpešti. Excitement on it’s finest!

20160807_184620[1].jpg

Kako vam je všeč nova podoba?

2 thoughts on “Life update: Where have I been and what I’m up to

Leave a Reply

