Costa Brava Day #3

Sledilo je ponovno zgodnjo vstajanje, saj je bilo treba spakirati in izprazniti sobe. Po zajtrku smo odnesli kovčke na recepcijo in oddali ključe sob. Pred hotelom nas je že čakal avtobus, ki nas bo popeljal na Monserat, ki je sveta gora. Po vodičkinem govoru in kratkih informacijah o samem Monserratu in naši nastanitvi v Lorret De Maru zaspim.

Po okoli 45min vožnje prispemo na Monserrat. Opazna je razlika v temperaturi, saj smo se povzpeli na 1236m. Razgled na Barcelono in okolico je breathtaking.

Sprehodimo se do tamkajšnjega samostana, ki je znan po črni devici Mariji. Zakaj naj bi bila črna obstajata dve teoriji, žal se spomim samo ene in sicer zato, ker naj bi toliko romarjev prižgalo svečo, da se je zaradi tega obarvala. Imamo kakšno uro časa preden se ponovno zberemo pri avtobusu.

Do spomenika device Marije se vije dolga vrsta, zato smo kar dolgo čakali, da smo si jo ogledali, vendar je cerkev sama po sebi prelepa in vredna ogleda.

Po ogledu cerkve pridemo v del, kjer se prižigajo sveče v spomin na mrtve. Svečo je možno kupiti tam, na voljo je la več barv in velikosti. Odločimo se za nakup in jo prižgemo v spomin.

Ker nam je še ostalo kar nekaj časa se odločimo, da obiščemo tamkajšnjo trgovino in kupimo kak spominek. Imajo pa vse možne spominke od eteričnih olj, do tam pridane čokolade itd.. Za svoje izberem 4 različne čokolade in sicer navadno, s kapučinom, z jagodo in smetano ter z olivnim oljem. Ker nam še vedno ostane čas se odločimo za kavo in malico.

Ko spijem kavo se z sošolko odpraviva oko vrečt na tamkajšnje štante, kjer prodajajo domač sir, med, oreške..nazadnje sem kupila med.

Z avtobusom se nato odpravimo proti Lorret De Maru, kjer nas čaka prosti čas. Po uri in pol vožnje nas avtobus pusti direktno pred hotelom, kjer nas pustijo čakati na sobe. Ko končno dobimo ključe in smo že na poti v sobo se pred nas zrine grupa Italijanov, ki se nam smeji ko nas prehiteva. Ko po 10min čakanja končno pridemo do dvigala se peljemo še v napačno nadstropje. Ko nam končno uspe priti do sobe se razpakiramo in odločimo, da gremo na kosilo.

Z sošolko razmišljava, da bi jedli nudle ali burrito. Z namenom, da pojeva kaj pametnega se sprehajava po ulici in prideva do McDonaldsa, kjer nama je bilo jasno da boma jedli. Ja nothing can beat McDonalds when you’re travelling. Po uri klepetanja ob Chesse Burger meniju, ja to obstaja, greva v hotel, kjer si morava kupit WiFi, ki bo vlekel do sobe.

Okoli 7 ure zvečer je večerja. V jedilnici se mi zasvetijo oči, saj je izbira ogromna, sploh pa je ogromno brezmesnih jedi in zelenjave. Ker se mi je res skrčil želodec ob hrani v Barceloni ne pojem dosti, dokler ne pride do sladic. Imeli so celi čokoladno fontano.

Zmenjeni smo okoli pol 11 ure, da se dobimo in gremo v diskoteko Hollywood. Medtem se naličim, oblečem, nato pa se z sošolci in sosošolci družimo po sobah. Vstopnina v klub je 10€ za dva dni, z eno gratis pijačo, zastonj. Na poti do kluba nastane mali milijon selfijev.

V klubu smo ostali do 2. ure zjutraj.

Tako je potekal moj 3. dan potovanja v Španiji.