Work hard so you can shop harder Day #2

Ob 8.00 budilka..ne bi se še vstale..

Po zajtrku v ruskem bifeju se odpravimo proti Sagradi Familii. Res niti sanjalo se mi ni kako ogromna in veličastna je ta zgradba, ki je še vedno obdana z žerjavi. Gradnja naj bi se končala šele čez 10-15 let. Definitivno je vidna razlika med severnim in južnim delom, čeprav sta oba veličastna. Na poti proti avtobusu je seveda Starbucks v katerega pa nisem imela časa it, čeprav je bilo jutro in sem bila kave nujno potrebna.

image

image

image

image

Ko nas po pol urnem čakanju končno pobere avtobus (Katalonci so namreč znani po tem, da jim je vseeno za čas) pohitimo proti parku Guell v katerem imamo 45min časa za ogled. Ogromno ljudi prodaja različna sončna očala in manjše spominke. Stvar po kateri je znan park Guell je klopca, ki blagodejno vpliva na hrbtenico in dvorana stotih. Seveda sprva sprobamo klopco in se navdušujemo nad razgledom, ki sega vse do morja.

image

image

V dvorani stotih ugotovimo, da stebrov sploh ni 100, vendar 88.

image

image

image

image

image

Okoli 12. ure se odpeljemo v strogi center mesta in sicer na La Ramblo. Seveda se vsem ženskam svetlikajo oči ob pogledu na vse trgovine, ki se tam nahajajo. Najprej sledi formalni del ogleda in sicer te cerkve, nato pa prosti čas za nakupovanje.

image

Ker smo prehodili kar precejšno pot do cerkve me čaka dolga pot do Sephore, ki je čisto na vrhu ulice, časa pa je samo uro in pol. Namesto po hrano v Sephoro. Prav nepredstavljivo je gledati vse high end znamke o katerih lahko pri nas samo sanjaš. V košarici sem prisežem, da imela samo Sephorin bronzer in Sephorin eyebrow pen. Pri blagajni so v košaricah stvari z nižjo ceno, zato se v moji znajdejo še originalen Beauty Blender, Urban Decay Eyeshadow Primer, Makeup Forever Fixing powder in Sephorino čistilo za čopiče. Ceno raje odmislimo.

image

image

Ker se mi je že resno spalo in mi je padal sladkor sem se odločila zavit k sosedu Starbucksu, kjer sem si naročila Strong Ice Caramel Machiatto in na lončku celo dobila svoje ime (no, skoraj).

image

Ko se dobimo se skupaj sprehodimo do pristanišča, kjer se dogovorimo, da se ponovno dobimo ob 19.00.

image

Ker sem na formalnem ogledu videla Yves Rocher in Kiko se odločim, da skočim še tja, kar mi vzame kar precej časa, saj ne kupujem zase vendar za darilca. V bistvu sem skoraj že vse kupila, vendar v Yves Rocheru imajo mojo najljubšo maskaro in kolikokrat sem v Yves Rocheru? Enkrat na leto, torej kaj čakam.

Z peklensko razbolelimi stopali se z sošolkami odvlečemo v najbližji McDonalds, kjer smo jedle Chesseburger in pomfri. Ja nothing can beat McDonalds while travelling. Nato se dobimo s profesorico, ki nam časti pijačo.

image

Ko že mislimo, da bo zdaj hoje do hotela 5min ugotovimo, da je v bistvu ena ura. Ko se privlačemo na večerjo in ugotovimo, da je hrana brez okusa je prav grozno. Sicer pa mi tako ali tako rižota z morskimi sadeži in piščancem ne gre skupaj.

Celo ne grem ob 10 zvečer spat, vendar se z sošolci in sosošolci dobimo v parku, kjer sem bila do 1. zjutraj nato pa sem šla spat.

Drug dan je bil res naporen, hodili smo 11 ur. Jutri vam javim, kako se je odvil tretji dan.

xo,
Tajka

Leave a Reply

