Vamos al la Playa Day #1

Glede na to, da sem 5 dni bila odsotna tako na blogu kot na socialnih omrežjih sem se odločila, da vsak dan objavim en dan dogajanja. Torej v petih objavah vam bom prikazala kaj sem počela in kako sem se imela.

Res sem že mislila, da ne bom mogla it na maturantski izlet, saj sem ponoči s četrtka na petek zbolela, grlo in glava sta me bolela pa še kašljala sem. Komaj sem zdržala 3 ure v šoli, nato pa sem šla v lekarno, kjer sem kupila Coldrex in Imunal tablete. Potem pa sem prespala skoraj cel popoldan. Ko je prišla sobota je prišel čas za pakiranje, še vedno sem se počutila slabo, zato je trajalo cel dan, da sem si spakirala. Posnela sem tudi Pack With Me pa mi ga ni uspelo urediti, ker sem v soboto šla hitro spat.

Zbudila sem se okoli 3 ure zjutraj, da sem se uredila, oblekla in spakirala še zadnje stvari, kot so polnilec, hrana in pijača za na pot. Na zbirališče, kjer naj bi bili ob 3.45 me je zapeljal sošolkin oče. Štartali smo okoli 4.20 proti Dunaju, od koder smo imeli let ob 9.40. Večino časa na avtobusu sem posvetila poslušanju glasbe in dremanju. Na letališču smo opravili security check in se odpravili v duty free trgovine. Ker nismo šli čez glavno fazo, kjer te pregledajo z rentgenom nismo imeli tako velike izbire trgovin.

Na letalu sem sedela v predzadnji vrsti in večino časa tudi prespala. Na letalu smo imeli tudi malico in sicer mafin ter pijačo po izbiri. Seveda je bil razgled z letala več kot prekrasen, tako nad Dunajem kot nad Barcelono.

image

image

image

image

Let je trajal okoli 2 uri. Na kovčke smo čakali na letališču kakšne pol ure potem pa smo šli iskat naš avtobus. Šli smo na sight seeing. Nato smo si ogledali Camp Nou, v katerega jaz nisem šla, ker nisem oboževalka nogometa, sem pa zato z sošolci šla na kavo in sprehod v bližnji okolici. Zbrali smo se ob 16.00 pri Camp Nou in se z avtobusom odpeljali do Montjuica, kjer so pred leti slovesno odprli olimpijske igre. Cel kompleks zgradb je bil prekrasen, prav tako pa tudi razgled.

image

image

image

image

image

image

Z olimpijskega kompleksa smo se z avtobusom odpeljali do najbolj znane razgledne točke, ki se prav tako imenuje Montjuic, razgled pa je breathtaking.

image

image

image

image

image

Med 5 in 6 uro popoldan smo se odpeljali v hotel. Sobo sem si delila z 3 sošolkami, ki so hkrati meni najbližje v razredu. Dobile smo res velik apartma, ki je imel svojo kuhinjo, 5 ležišč in je bil res luksuz. Po kratkem počitku smo imeli večerjo. Vsi smo bili lačni, ker nismo pričakovali takojšnjih ogledov in smo se veselili hrane, ki pa ni izpolnila naših pričakovanj. Za jest je bila res majhna porcija bolognese špagetov (ko bi le bili) in solata. Izvedeli smo, da je to le predjed in da je za glavno jed juha z kosi mesa. Ker sem bila res utrujena mi ni bilo do hrane, zato sem šla v sobo.

Okoli 21.00 smo se ponovno dobili pri recepciji hotela se sprehodili do bližnjega parka, kjer so bile Pojoče fontane, ki so znamenitost, ki privlači ogromno turistov in obratuje samo čez vikend.

image

image

image

image

Po ogledu fontan sem se z sošolci, ki jim ni bilo do tega, da bi ostali zunaj odšla v hotel in ob 22.00 v posteljo. Še vedno sem bila bolana in sem se res slabo počutila. Čeprav zaspala nisem do enih zjutraj. Imele smo namreč 4 samo en ključ od sobe in iz tega razloga sem morala biti odklenjena, kar pa ni bilo najbolj prijetno.

Jutru boste že lahko prebrali, s čim smo bili zaposleni drug dan izleta.

xo,
Tajka

2 thoughts on “Vamos al la Playa Day #1

Leave a Reply

