Hit the pan or use it up

SLO
Ker imam res ogromno ličil, ki so na pol prazna, ker si vmes kupim nove, ki jih želim preizkusit, bo ta izziv kot nalašč zame. Ličila bom razdelila kategorije in sicer obraz, oči, obrvi in ustnice. V teh kategorijah vam bom predstavila izdelke, ki jih želim do konca porabiti ali pa jih porabiti vsaj do dna. Čeprav se zavedam, da bo to pri različnih bronzerjih, rdečilih in senčilih težje se bom potrudila, da jih uporabljam čimveč. Čas, ki si ga bom zadala, da ta izziv uresničim je 6 mesecev.

Obraz

image

Use it up: trenutno je moj najbolj uporabljen puder L’oreal Lumi Magique, ki je že skoraj pri koncu, tako, da ga ne bi problem porabit. Nudi srednjo prekrivnost in se na obrazu obdrži vsaj 8 ur. Naslednji puder, ki si ga želim porabiti je Barry M Flawless Finish Foundation, ki nudi lažjo do srednjo prekrivnost, vendar je precej svetel in ga bom lahko začela uporabljati šele, ko izgubim “poletno barvo”. Zadnji puder, ki si ga želim porabiti je Makeup Revolution The One Foundation, ki je tekoč, zato mislim, da večjih problemov s porabljanjem tega ne bi smela imeti.

image

Use it up: na listi korektorjev, ki jih želim porabiti sta samo dva korektorja in sicer Makeup Revolution The Matte Effect Cover&Conceal, ki ga uporabljam predvsem na nepravilnostih, ker mi pod očmi preveč poudari suho kožo in Catrice Camouflage liquid concealer, ki ga uporabljam za osvetljevanje pod očmi in prekrivanje podočnjakov.

image

Use it up: trenutno najraje uporabljam Essence All About Matt! fixing powder, ki je že na pol prazen, zato s tem ne bo problemov. Želim pa porabiti Everyday Minerals Finishing Dust, ki sem ga uporabljala vse dokler nisem kupila Essencovega.

image

Hit the pan: dna še nisem uspela doseči pri nobenem izmed rdečil. Ker pa trenutno največ uporabljam le dva, si bom zadala to nalogo pri teh dveh in sicer Makeup Revolution Cream Blush, ki je malo temnejše roza barve in se lepo nanaša in Sleek Blush By 3 in sicer sredinjsko rdečilo, ki je nežne roza barve in ima učinek highlighterja.

Use it up: prvi bronzer pri katerem sem že dosegla dno in po njem posegam vsak dan je Makeup Revolution Bronze, Shimmer, Highlight, ki je srednje pigmentiran, kar je dobra stvar, ker na svetli koži bronzerji včasih izgledajo umetno, če so preveč pigmentirani, le tega pa lahko naneseš večkrat in dobiš željen efekt.

Oči

image

Hit the pan: čeprav senčil ne uporabljam pogosto mi bi znalo to celo uspeti in sicer na dveh paletkah, ki ju vedno uporabim ko se odločim za senčila in ti dve sta She Eyeshadow Quattro in Makeup Revolution Flawless Eyeshadow palette. Potrudila se bom doseči dno pri čimveč senčkah.

Use it up: sem velik fan eyelinerjev in jih uporabim vedno, ko se odločim za močnejši makeup look. Ker pa se eyelinerji hitro sušijo sem se odločila, da porabim Makeup Revolution Awesome Double Flick Liquid eyeliner preden kupim novega, verjetno kar istega, ker je odlično pigmentiran in ostane na mestu.

Obrvi

image

Use it up: moj absolutni favorit pri urejanju obrvi je Essence How To Make Wow Brows. Večinoma uporabljam odtenek Love Brunettes in pa Lift Me Up!, ki ga uporabljam za highlight pod obrvjo. Ker sta že oba dosegla dno sem se odločila, da ju porabim do konca.

Use it up: maskara za obrvi gre počasi h koncu in čas je, da končno porabim Essence Gel Maskaro, ki mi odlično služi.

Ustnice

image

Use it up: ko pride do zbirke šmink se včasih res vprašam, kdaj mi jih je uspelo toliko nakupit. Čas je, da jih nekaj porabim. Porabiti sem se odločila Makeup Revolution Amazing Care šminko v odtenku Love Nude!, kjer je šminka samo na sredini okoli pa vazelin, ki deluje kot labela. Naslednja in moja absolutna favoritka je Makeup Revolution šminka v odtenku Treat, ki je roza barve z rahlo rjavim podtonom. Naslednji izdelek je lip gloss in sicer Essence XXXL Nude Lipgloss v odtenku 03 Taste The Sweets. Čeprav nisem največji ljubitelj glossov bom verjetno tega hitro porabila. Naslednji izdelek je tekoča šminka I Heart Makeup Lip Lava, ki je rjavo roza barve in bo popolna izbira za jesen. Zadnji izdelek pri šminkah, ki bi ga rada porabila je Makeup Revolution Salvation Velvet Laquer v odtenku What I Believe!, je v bistvu mat tekoča šminka pink barve.

Upam, da si nisem zadala prevelikih ciljev in da mi bo uspelo to uresničit. Vam javim rezultate po 6 mesecih.

xo,
Tajka

Leave a Reply

