Favourites: August 2015

Ta mesec sem imela rojstni dan in posledično so me zasuli z vsemi možnimi darili, med drugim tudi ličili in kozmetiko. Se pritožujem? Niti malo. Veliko izdelkov sem že sprobala, nekateri pa še čakajo, da pridejo na vrsto. Nekatere izdelke vam bom predstavila v tej objavi, nekatere sem vam bolj podrobno že predstavila, nekatere pa vam še bom.

Catrice 3 in 1 Skin Tone Adapting Makeup

Prišla, videla, kupila. Tako nekako je zgledal nakup tega izdelka, ki sem ga razvozvala šele doma. Ko ga iztisneš iz tube izgleda kot krema z barvnimi pikicami. Deluje na način kot primer puder in sicer, da nevtralizira rdečico in kakšne madeže, hkrati pa pripravi kožo na nanašanje pudra. Ko imam več nepravilnosti na koži vedno posežem po tem izdelku pred uporabo pudra, ker s tem dosežem tudi boljšo prekrivnost.

Lahko pa ga uporabite tudi, če ne želite preveč obtežiti kože, želite pa nevtralizirati ten kože in dosežete res natural look.

Essence All About Matt! fixing compact powder

Za nakup tega sem se odločila predvsem, ker sem ga videla pri dosti blogerkah. Je bele barve, zato če imate kakšen odtenek pretemen puder le tega posvetli. Bistvo pa je, da zafiksira puder, da se čez dan ne premika in ta naloga mu je uspela. Obljubla tudi, da kožo zmatira, kar je predvsem pomembno pri tistih, ki imate mastno kožo. Kar se tiče pudra in njegovega sijaja ga odlično zmatira in koža se ne sveti. Ker pa nimam mastne kože pa ne bom pametovala kako se obnese, ker imam sama suho kožo.

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

Eden izmed mojih most wanted izdelkov. Primer je kot na obrazu pomemben tudi na vekah, saj se senčila na primer boljše oprimejo in zaradi le tega tudi dalje držijo. Primer nevtralizira rdečico in prekrije majhne žilice, ki se vidijo na vekah. Senčila so s pomočjo tega primerja zdržala 8 ur, brez da bi se razmazala. Senčila so se tudi manj drobila ko sem jih nanašala, saj so se lepše oprijemala.

Sheseido Mascara Full Definition

Če se še spomnite sem bila in še vedno sem fanica Yves Rocher Sexy Pulp maskare, zato sem bila malo skeptična ko sem probavala to, saj ima zelo majhne ščetine, ki niso posajene na gosto, in takšna krtačka kot jo ima ta služi predvsem podaljševanju trepalnic. Na začetku je bila tako mokra, da mi je sprijela trepalnice. Odločila sem se, da ji dam priložnost, ker vemo, da se v zelo kratkem času posušijo na normalno stanje. Trenutno sem zelo zadovoljna. Trepalnice so res črne, definirana je vsaka posebej, trepalnice so podaljšane, hkrati pa jim da tudi ogromnoo volumna. Trepalnice z maskaro izgledajo tako, kot da bi imele umetne. Maskara se čez dan ne razmaže pod očmi, kar se mi je zgodilo pri marsikateri in se ne drobi. Big up!

Avon Foot Works Moistrising Lotion

Njam, samo to lahko rečem. Diši tako, da bi jo kar pojedla. Vonj ima po amarenah ali še boljše po amareninem sladoledu. Kremica služi za mazanje stopal, da ta zmehča in zmehča trdo kožo. Krema ni premastna in se dokaj hitro vpije, kožo pa naredi mehko kot dojenčkovo. Dobra stran kreme je tudi, da je dokaj majhna in jo lahko vržete v kovček vedno ko grete na potovanje, da bodo vaša stopala mehka in negovana.

Victoria’s Secret Fabulous Eau de parfum

Parfum z sladkim vonjem po rožah. Vonj ima po ribezu, osmanthus cvetovih in roza freziji. Vonj je igriv in mladosten, ampak vseeno elegantnen. Primeren je za vsakodnevno rabo. Všeč mi je, da je na roll on, saj ga lahko natančno doziraš. Na voljo sta velik in travel size.

DSCN1695DSCN1698DSCN1700DSCN1702DSCN1703DSCN1699DSCN1704Upam, da vam je bila objava všeč in se slišimo kmalu.

xo,

Tajka

2 thoughts on “Favourites: August 2015

  1. tajkaselan

    Res? Mogoče meni trenutno pristoji, ker sem se posončena, bom videla, ko se barva porazgubi. Ja pod podlago je odličen, samo če si ne zblendaš lepo zgleda kot, da si si nanesel cel puder na obraz. Za Essence pa so res občutljive embalaže ja.

  2. Taya

    Jaz pa sem to Catrice podlago vrgla v smeti, ker mi je bila grozna – preveč oranžna in ful mi je poudarila suhe predele, nisem pa niti pomislila, da bi jo uporabila pod tekočo podlago kot bazo. Essence puder je bil pa tudi meni všeč, ampak sta mi obe pakiranji, ki sem ju kupila, padli na tla po enem mesecu in se je puder raztreščil na kosce, tako da mi očitno ni bil usojen.

Leave a Reply

