ColourTrend by Avon

Včeraj sem prejela testerčke z Avon Komzetika, hvala še enkrat. Linija ColourTrend je bila zasnovana predvsem za mlade. V linijo so vnesene žive barve in izdelki, ki so zasnovani za mladostniško kožo.V tej objavi bodo predstavljeni prvi vtisi o izdelkih, saj sem prejela samo testerčke.

Avon Anew Reversalist Complete Renewal

Prejela sem pa Avon Anew Reversalist Complete Renewal, ki je serum za obraz, za katerega sem dobila občutek, da deluje kot 2 v 1 in sicer kot krema za pripravo obraza pred ličenjem in kot primer. Namreč primerjala sem kremo za obraz in ta serum, ki je res delno zgladil ostre linije na obrazu. Vseeno pa sem nanesla primer, ker večjih por ni zakril oziroma jih zgladil. Če nimate por in hočete, da bo vaš obraz pripravljen na ličenje in da bo makeup držal dlje kot ponavadi priporočam ta serum. Večinski delež izdelka je voda, tako da je primeren za vse tipe kože.

Bright Start Fresh Look Foundation

Bright Start Fresh look foundation je tekoča podlaga za obraz, z zaščitnim faktorjem SPF 15. Odtenek, ki sem ga prejela, bi mi bil normalno pretemen, vendar imam še vedno kar zagorelo polt, tako da se je obnesel vredu. Podlaga ima srednjo prekrivnost in se lahko nadgradi, če želite pridobiti polno prekrivnost. Podlaga ob stiku z obrazom ne oksidira, zato imate čas, da jo res lepo vtrete v kožo in jo razmažete. Koži da zelo zdrav izgled.

Vsakih par urc sem preverjala če se je kaj podlaga kaj okrušila ali se zgostila na kakšnem mestu:

  • Podlago sem nanesla ob 13.30 – podlaga se ne kruši in ne izgleda ”cakey”
  • Prvi pregled
  • ob 14.50 – nič se ni okrušilo in ne zgleda cakey

  • Drugi pregled
  • ob 17.00 – podlaga se je nabrala na straneh nosa in na bradi

Podlaga ni za dolgotrajno nošenje, zato če greste kam za dalj časa vam priporočam uporabo katere druge, ki ostane dalj časa.
Pri tem odtenku, ki sem ga prejela sem opazila, da rahlo potegne na oranžno.

Šminki v odtenkih Red Velvet in Chic

Šminki sta obe lepo mazljivi, drsita skoraj kot labela. Ne posušita se hitro v stiku s kožo, tako da če vam roka uide in se malo namažete mimo, lahko še to brez večjih problemov popravite. Šminki imata saten-glossy finish, rahlo svetlikajoč,vendar ravno prav. Ne posušita se mat. Na ustnicah ostaneta med 3-4 ure.

Red Velvet je rdeč odtenek z oranžnim podtonom. Je edina rdeča šminka, ki mi je dejansko res všeč, saj ni preveč vpadljiva. Primerna je tudi za vsakodnevni makeup, recimo za v službo, in za night-out look, saj jo lahko kombinirate s katerokoli kombinacijo na očeh.

Chic je roza odtenek z rahlo rjavkastim podtonom. Ta šminka bi pasala vsaki punci, saj je zelo vsakodnevna in je primerna za day to night makeup.

DSCN1684

DSCN1674

Avon Femme Icon Perfume

Parfum ima zelo sladek in osvežilen vonj, po cvetju. Vonj ima po jasminu, jantarjevem lesu in magnoliji. Parfum je res mladostniški, primeren pa tudi za vse ljubiteljice sladkih vonjev. Pravijo mu tudi Fragrance with Elegance, s čimer se strinjam, saj se bi prav ta vonj podal k lepi obleki.

Vse kar sem prejela mi je bilo všeč, seveda pa sem se že odločila za nakup obeh šmink in parfuma.

DSCN1693

Upam, da vam je bila objava všeč in se slišimo kmalu.

xo,

Tajka

Leave a Reply

