Annemarie Borlind BB cream

Testerčke Annemarie Borlind BB kreme sem zadela v nagradni igri blogerke All About Beauty, hvala. Res je trajalo kar nekaj časa, da sem jih sploh sprobala in napisala objavo. Annemarie Borlind je naravna kozmetika, ki uporablja koži prijazne organske snovi. Ne uporabljajo živalskih izdelkov, derivatov ogljikovodikov in silikonov.

Še preden pa vam izdam kako se je obnesla pri meni moramo razčistiti pojem BB krema, za tiste, ki še tega ne poznate. Kratico BB lahko prevedemo na več načinov: blemish balm/blemish base ali balzam/ osnova proti nepravilnostim ali – bolj ohlapno rečeno – beauty balm oziroma lepotilni balzam. Vsekakor ime obljublja odpravljanje kožnih nepravilnosti: BB kreme to dosežejo s svojimi aktivnimi učinkovinami, hkrati pa so blago pigmentirane, torej prekrijejo morebitne drobne napake na koži. V enem samem izdelku je torej združenih več aktivnih učinkovin, ki omogočajo tudi več negovalnih lastnosti. (Vir: Naša lekarna – več si lahko preberete tukaj)

To je bila prva BB krema, ki sem jo v življenju preizkusila. Vedno sem imela manjše nepravilnosti na koži in podočnjake, zato sem raje uporabljala puder, ker sem bila prepričana, da je bolj prekriven. Ko sem pa preizkusila to BB kremo sem ugotovila, da navsezadnje ni večje razlike v prekrivnosti. Konkretno sem primerjala L’oreal Lumi Magique, ki je trenutno moj najljubši puder, ker nudi srednjo prekrivnost in kože ne obteži prekomerno in Annemarie Borlind BB kremo. Razlika med pudrom in Annemarie Borlind BB kremo je samo v občutku na obrazu, ker BB krema vsebuje vlažilno sredstvo. Očitna je razlika, saj pudri nasplošno izsušujejo kožo, medtem ko pri BB kremi nisem imela občutka, da bi mi izsušila kožo.

Annemarie Borlind BB krema je nudila dobro prekrivnost, sicer ne tako kot puder, ampak je bila razlika zanemarljiva. Kar se tiče obstojnosti, sem bila navdušena. Zafiksirala sem jo z matirnim pudrom in tako je zdržala 12 ur. Ja prav ste prebrale 12 ur, tudi jaz ne bi verjela če ne bi videla na sebi.

Dobra stran BB kreme je tudi, da ne oksidira v stiku s kožo, zato jo imate čas lepo zabrisat. Marsikateri puder ali korektor namreč oksidirata v stiku s kožo in jih morate hitro razmazati, da ne ostanete poflekane.

Annemarie Borlind BB krema me je navdušila, mogoče se pa v prihodnje odločim za nakup BB kreme namesto pudra, bomo videli.

DSCN1659

DSCN1658

Upam, da vam je bila objava všeč in se slišimo kmalu.

xo,

Tajka

Leave a Reply

