Marmelada by Afrodita

SLO
Pošiljam vam en topel morski pozdrav! Če mi sledite na Facebooku verjetno lahko sklepate, da uživam. Pred nekaj časa sem na Facebooku z vami delila, da sem že preizkušala Marmelado in se malo “opekla” ker se nisem mazala s kremo z UV zaščitnim faktorjem, vendar se je izkazalo, da sem bila rdeča samo en dan, rdečica se je prelevila v rjavo barvo (ja še sama nisem verjela).
image

Za Marmelado sem slišala prvič pri nekaterih slovenskih blogerkah in od tega so bile skoraj navdušene. Seveda je, kot za vsak izdelek padel tudi negativen komentar, da naj bi Marmelada vsebovala velik delež nafte, ki naj bi škodovala koži, za kar se zavedamo, da ni res, saj naftne kopeli veljajo kot zdravilne. Marmelada večinoma vsebuje naravne sestavine, ki so za kožo koristne.

Torej Marmelada pomaga pri hitrejšem in intenzivnejšem pridobivanju privlačno zagorele polti, ter ji podarja čudovit lesk. Dragocena naravna olja kožo izdatno hranijo in vlažijo. Ne zagotavlja UV zaščite.

V bistvu ima konsistenco kot maslo, vendar se kljub temu lepo razmaže. Izgleda kot karameliziran sladkor. Vonj ima po karameli, ki te kar omami. Nanaša se kot normalna krema, le da Marmelade lahko porabite manj, pa še vedno dobite želeno zagorelost, sploh če jo uporabljate dalj časa.
image

Na morju sem že 9 dni, sončila se nisem nič. Edini čas, ko sem bila izpostavljena soncu je bil takrat, ko sem se kopala in ko sem hodila na plažo. Sončenju sem se izogibala, ker sem dobila alergijo. Ne glede na majhno izpostavljenost soncu sem pridobila zagorelo polt.

Za konec bom podala še en nasvet. Uporabljajte kremo z UV zaščitnim faktorjem, ne glede na to, da želite zagorelo polt. Po pameti na soncu.

Upam, da vam je bila objava všeč in se slišimo kmalu.

xoxo,
Tajka

Leave a Reply

