Favourites: July 2015

Morski pozdrav dekleta! Kako ste? Jaz uzivam na morju, kjer sem sprobala tudi nekaj beauty produktov, ki so me navdusili in bi rada delila svoje mnenje z vami kot v vsakem favourites postu.

image

Kot verjetno veste so na morju naši lasje vedno uničeni zaradi kombinacije sonca in soli, večina jih gre po morju direktno k frizerju. Vendar je enako slabo kot sonce in morska voda vsakodnevno pranje glave z nepravilnim šamponom. Če se še spomnite tudi jaz uporabljam šampon proti mastnim lasem, ki pa je v tem času ko so lasje bolj krhki preveč agresiven. Navdušil me je Balein šampon z vonjem breskve, ki je zelo nežen in ne draži lasišča, hkrati pa če vseeno menite, da si morate vsak dan oprati lase z šamponom le teh ne izsuši in jim ne odvzame prožnosti.

Naslednji izdelek je bil že omenjen v mojem Hair Care postu ampak me vedno znova preseneti. To je Balein regenerator z vonjem po breskvi, ki lase naredi svilnato gladke in se po uporabi zelo lahko razčešejo. Dnevi, ko si na morju ne perem lasišča z šamponom si vseeno rada dam regenerator na konice, saj le te najbolj trpijo in se posledično razcepijo.

image

Naslednji izdelek, ki me je ta mesec navdušil je Afroditin Hydra tonik z Aloe Vero. Tonik kožo vlaži in ji daje svežino. Primeren je za vse tipe kože predvsem pa za suho in razpokano kožo, ker ne vsebuje alkohola in kože ne draži. Hkrati pa je primeren za poletje saj hladi in pomirja od sonca pordelo kožo.

image

Zadnji izdelki, ki so me ta mesec navdušili do laki za nohte Essence in Catrice. Essence The gel like nail polish sem si kupila, ker se bela in temno modra barva prilegata porjaveli koži. Na nohtih zdržita med 1-3 dni, barva pa je intenzivna že po enem nanosu. Catrice lak je pa Mat top coat nad katerim sem zelo zadovoljna, saj res ustvari lep mat videz že z enim nanosom, hkrati pa ohrani lak dlje na mestu.

image

Upam, da vam je bila objava všeč in se slišimo kmalu.

xoxo,
Tajka

Leave a Reply

