Beauty Sweeties

SLO
Pozdravljene! Današnja objavics bo malo drugačna od ostalih, saj sem v nagradni igri zadela Beauty Sweeties sadne zvezdice in ker vem, da ponavadi tudi pošiljajo blogerkam v probo sem se odločila napisati malo o teh sadnih zvezdicah in kako se mi zdijo.

image

Prejela sem torej sadne zvezdice z okusom rdeča grenivka, ki vsebujejo jabolčni sok, sok rdeče grenivke, sladkor in ostale stvari. Vsebujejo pa tudi koencim Q10, za katerega vemo da je dober za kožo, aloe vero in biotin. Moram poudariti, da te zvezdice vsebujejo kar 81% sadni delež, kar vsebujejo redko kateri tako imenovani sadni bonboni. Kar je dobro za vse, ki ste slučajno alergični, zvezdice ne vsebujejo glutena in glukoze, dobra novica pa je tudi za vegetarijance, saj le te ne vsebujejo želatine (primerni tudi za vegane, saj ne vsebujejo nobenih živalskih produktov).

Zvezdice so mi bile res všeč, že zaradi grenko-sladkega okusa, hkrati pa tudi lepo izgledajo. Tudi meni pa, čeprav nisem vegetarijanka ustreza da ne vsebujejo želatine. Z veseljem jih bom še kdaj kupila. Priporočam jih vsem sladkosnedkam, saj imajo zelo malo kalorij.

Upam, da ste uživale v branju in se slišimo kmalu.

xoxo,
Tajka

Leave a Reply

