Bronze Ambition Instant and self tan foam

Pozdravljene damice!
Tokrat sem tukaj z novo objavico kar v slovenščini. Pred kratkim sem se ponovno odločila za nakup s spletne strani Licila.si. Ker sem si tudi sama ob gledanju različnih blogerk, ki uporabljajo samoporjavitvene kreme in pene zaželela preizkusiti samoporjavitveno peno. Izbrala sem si znamko Creightons, ki izdeluje linijo samoporjavitvenih produktov, ki se imenujejo Bronze Ambition.

Seveda sem želela tak izdelek, da se ne spira med tusiranjem, zato sem tudi izbrala Bronze Me Mouse instant and self tan foam (lasting) v barvi medium, saj temnejše na Licila.si ne prodajajo.
Izdelek pride v zelo simpatični zlati flaški, ki vsebuje 200mL produkta, ki ga morate pred uporabo pretresti. Narejen je iz Aloe Vere, da ohrani kožo navlaženo. Ima vonj po ananasu in kokosu, tako da imaš občutek, da je res že poletje.

image

Nanaša se tako, da ga pretresemo, si stisnemo na roko in začnemo vtirati v kožo. Pri tem sem opazila, da moraš biti zelo hiter, saj se del produkta zelo hitro vpije in imaš nato madeže, kar ne zgleda najbolj privlačno. Ker se mi je po prvem nanosu zdelo, da je moja koža še vedno zelo svetla sem dodala še eno plast in res sem dobila zelo lepo zagorelo kožo, brez da bi bila oranžna. Tuširala sem se sele po 20 urah po nanosu in takrat sem bila zelo razočarana. Namreč vsa barva se je izprala po prvem tuširanju, čeprav je eksplicitno navedeno, da se ten ne spira s tuširanjem.
Nato sem vse ponovila še enkrat, da bi se preden sem spisala objavo res prepričala, o času trajanja zagorelosti kože po nanosu. Po tem ko sem drugič sprobala samoporjavitveni mousse sem se šla tusirat po treh urah in pol. Ni se seveda spralo do zadnje pikice, vendar je danes torek, nanesla pa sem ga v nedeljo, pa sem že bela kot jogurt. Tako, da vsem tistim, ki želite biti dolgotrajno zagorele tega ne priporočam, izdelek me je namreč zelo razočaral glede obstojnosti.

V kratkem nameravam sprobati Marmelado, ki je nov Afroditin izdelek. Sicer ni samoporjavitven izdelek, vendar pomaga hitreje pridobiti zagorelo polt.

Če ima še katera kakšne izkušnje s tem Bronze Ambition izdelkom, bi bila vesela, če jih deli z mano, da vidim če sem jaz naredila pri uporabi kaj narobe.

Nova objavica sledi kmalu!

XOXO
Tajka

Leave a Reply

