All about my hair care

Hey fashionistas! I am back after a week without a post. I was on the seaside as you probably noticed if you follow me on my Facebook page. I was about to write about my Yves Rocher products that I recently purchased but I have decided to do it in April favourites post.

SLO

Pozdravljene damice! Končno sem nazaj po enem tednu brez postanja. Bila sem na morju, kot ste verjetno zasledile če me spremljate na moji Facebook strani. Danes sem želela napisati mnenje o Yves Rocher, ki sem jih kupila pred kratkim v Avstriji, vendar sem se odločila, da bom o njih govorila v sobotnem postu.

Danes vam bom razkrila zgodbo o mojih laseh in kako jih negujem. Vedno sem si namreč želela dolge lase, vendar ko sem plavala je bil to če lahko rečem mission impossible, sušenje las je preprosto vzelo preveč časa. Ko sem odnehala s plavanjem sem si začela puščati dolge lase, vendar se mi je zdelo, da nikamor ne rastejo. Šele po 2 ali 3 letih so zrastli, vendar sem se odločila da se postižem na dolžino do ramen, kar sem seveda obžalovala. Seveda sem kot vsak najstnik imela ”svoje” obdobje, v katerem sem se pobarvala. Najprej sem to storila s kano (rastlinska barva), ampak ko se mi je sprala sem želela še, zaradi česar sem posegla po Syoss barvi za lase. Najraje sploh ne bi začela o tem kako mi je uničila lase. Dejansko moji lasje so bili kot slama. Katastrofa.

Odločila sem se, da pustim, da se moji lasje naravno razbarvajo. Raje ne razmišljat o tem kako je to zgledalo. Lasje so mi izpadali v šopih. Ampak (trkam po lesu) so danes dolgi, gosti in negovani.

Kar moram poudarit še preden vam povem s čem negujem moje lase, je to da imam masten tip las oziroma lasišča. Moj šampon torej ne bo pravi za vas če imate suhe lase, vse drugo kar pa uporabljam pa je za normalne lase oziroma za vse tipe. Najprej sem uporabljala Syoss šampon, za katerega sem ugotovila, da je zelo agresiven do lasišča. Namreč lase sem si oprala zvečer in naslednje jutro si bili že mastni. Lani poleti pa sem odkrila šampon od Subrine in sicer Recept za mastne lase. Naj vam povem, da imajo tudi Recept proti prhljaju, ki dokazano pomaga, zdaj za suhe lase nisem prepričana je pa vredno preveriti, saj je ta šampon odličen. Narejen je iz žajblja in je na voljo po dostopni ceni v vseh drogerijah. Seveda se moje lasišče ni spremenilo oziroma si opomoglo čez noč. Trajalo je vsaj 2 meseca, da se je lasišče navadilo in si opomoglo. Odkar uporabljam ta šampon si lahko perem lase na 3 dni.

IMG_20150429_122620[1]

Naslednji produkt, ki je must have pri pranju las je regenerator. Mislim, da se nas večina zaveda, da ima Balea, torej Dm-ova znamka izjemne produkte, tako šampone, regeneratorje,.. Slednjega uporabljam že več mesecev in sem nad njim navdušena. Nanesem ga samo na konice in 5cm navzgor. Ne nanašam ga na lasišče, saj bi se zaradi tega prej zmastilo.

IMG_20150429_122723~2[1]

Po pranju las vedno uporabljam olje za konice, saj se te kot same veste hitro razcepijo in zgledajo grozno. Uporabljam orehovo olje za temne lase od Afrodite. Tega nanesem res samo na konice in seveda so po nekaj tednih uporabe vidni tudi rezultati. Da ne bo katera mislila, če že imate razcepljene konice vam to olje ne bo koristilo. Ko pa se postrižete in potem uporabljate olje bo pa seveda podaljšalo življensko dobo vaših neuničenih konic.

IMG_20150429_123357[1]

Pred sušenjem las rada uporabim ”heat protector”, da vročina las ne uniči preveč. Tudi tega nanesem samo na konice, saj bi to lahko zmastilo moje lasišče prej. Če imate suhe lase ga lahko nanesete vsepovsod. Uporabljam Henna Plus Hairwonder, ki vsebuje provitamin B1 in tako še dodatno neguje vaše lase.

IMG_20150429_122950[1]

Najpomembnejša stvar, vsaj zame pri negi las je krtača oziroma glavnik. Sama imam zelo goste lase, ki se zelo hitro zavozlajo in navadne krtače so mi cukale in pulile lase kot za stavo. Dokler nisem predlanski božič dobila Detangler krtače. Prisežem najboljša stvar na svetu! Las ne cuka, tudi če imate vozle ne boste čutile bolečine. Razvozla vse, hkrati pa ne puli las. Kaj si lahko želiš lepšega? Plus, da imajo zelo dostopno ceno med 10-15€. Dobite jih lahko na Ličila.si ali pa na Lookfantastic, Beautybay, Feelunique, HqHair – to so vse britanske spletne strani.

IMG_20150429_123440[1]

Upam, da boste sprobale katerega od teh produktov in da vam bo vsaj toliko pomagal kot je meni!

XOXO,

Tajka

Leave a Reply

