First impression on L’oreal Lumi Magique

Pozdravljene punce! Današnji post bo kar v slovenščini, saj imam zelo malo časa. Zelo mi je žal, da sem ta teden izpustila eno objavo, s to pa zamujam. V sredo sem bila v šoli na predavanju, v četrtek sem bila ves dan v Grazu, v soboto pa sem imela pouk in mi preprosto ni zneslo z objavami. Ko sem bila v Avstriji sem šla tudi v Seiersberg, kjer sem nakupila kar nekaj stvari kot ste verjetno že opazile na Facebooku. Mnenje o ostalih izdelkih pa boste lahko prebrale v April Favourites postu.11128801_1560197427563210_4313588807125732241_n

Zdaj sem kar nekaj časa uporabljala Barry M Flawless Finish Foundation zato sem se odločila, da sprobam nekaj novega. Tokrat je v mojo nakupovalno košaro padla L’oreal Lumi Magique tekoča podlaga. Steklenička pudra je zelo simpatična, z odtenki bronaste. Na kar sem zelo pozorna ko kupujem tekočo podlago je to, da ima pumpico, saj tako puder lažje doziraš.

DSCN1474

L’oreal Lumi Magique ima tekočo – kremasto strukturo, v bistvu nekaj vmes tako, da je super za nanašat tako s čopičem tako tudi s prsti. Kot je tudi napisano na izdelku, da je prva tekoča svetla podlaga, ki ponuja popolnoma naraven videz in daje koži zdrav izgled in sijaj. Podlaga ima tudi faktor zaščite 18 in zdrži na koži okoli 12 ur po nanosu. Primerna je  za vse tipe kože, saj ni premastna, ni pa bazirana samo na vodi. Bila sem pozitivno navdušena, saj ponavadi v naših drogerijah ne najdem pravega odtenka podlage, saj so ti večinoma z rumeno-oranžnim podtonom – v Avstriji imajo namreč vse odtenke. Moj odtenek je Rose Porcelain.

lumimagique

Podlaga na koži ne pusti težkega občutka, kar je zelo pomembno, da lahko koža diha. Če boste uporabile primer in puder v kamnu bo držala podlaga vsaj 12 ur. Za 30mL sem dala 15,99€, kar se mi zdi zelo sprejemljiva cena, glede na to, da je podlaga zelo kvalitetna.

DSCN1473

To je vse za danes, nova objavica kmalu!

XOXO, Tajka

Podlago lahko kupite v Mullerju ali tukaj

Leave a Reply

