Little shopping and fotd

Hi loves! I have been shopping on Friday, when there was a late night shopping. I have bought a few products which I already tried and I would like to share my thoughts of it.

SLO

Pozdravljene! V petek sem obiskala late night shopping in kupila nekaj produktov o katerih bi rada delila mnenje z vami. Kupila sem nekaj stvari o katerih sem prebrala samo pozitivne komentarje.

image

Kupila sem dva Essence Liplinerja. O teh liplinerjih sem prebrala ogromno pozitivnega, zaradi česar sem se odločila, da jih sprobam tudi sama. Kupila sem ju v odtenku Cute Pink, ki je res intenzivne pink barve in v odtenku Wish me a rose, ki je bolj nežna roza. Kar mi zelo ustreza je to, da se dajo ošilit, to omogoča bolj natančen nanos. Medtem ko automatic liplinerji imajo topo konico s katero se mi zdi, da si preveč orišem ustnice.
Všec mi je, da so ti Essencovi liplinerji zeloooo pigmentirani in zelo mazljivi. Kar je še boljše, da imajo prav smešno ceno in sicer manj kot 2€.

image

Odtenek Cute Pink levo, Wish me a rose desno.

image

Naslednji izdelek, ki sem ga kupila je Essence XXXL nude lipgloss. Tudi o tem produktu sem slišala ogromno dobrih stvari. Vsi oddtenki, ki so na voljo nihajo barvno med nude in nežno roza. Jaz sem se odločila za odtenek 03 Taste the sweets, ki je nežno roza. Na produktu piše nude & shiny lipgloss, moisturising and non-sticky. Lipgloss ima res lep shiny finish, hkrati pa daje ustnicah moisturising občutek. Glede lipglossov moram priznati, da sem zelo skeptična, saj ne prenesem da so le ti lepljivi in imam ves čas čuden občutek na ustnicah. Nad tem sem pozitivno presenečena, ker ni niti malo sticky. Zato vsem tistim, ki imate enake pomisleke kot jaz priporočam tega.

image

Naslednja dva produkta sta za obrvi in sicer kupila sem Eyebrow designer v odtenku 02 Brown in Essence Lash & Brow gel mascara. Eyebrow designer sem kupila prvič. Včeraj sem ga sprobala kar takoj ko sem ga kupila in nisem bila najbolj navdušena. Imela sem občutek, da zgleda res hudo umetno. Že sem ga želela vreči nekam na konec predala pa sem se vseeno odločila, da si bom danes vzela malo dalj časa za obrvi in ga preizkusila še enkrat. Ko sem ga uporabila še z drugim produktom za obrvi sem se moram reči omehčala in mi je všeč, čeprav se nisem navajena z velikimi obrvmi, vendar če mi jih bo uspelo vedno tako urediti se bom lahko navadila.
Kot sem že omenila sem kupila tudi gel, da obrvi ostanejo na svojem mestu. Edino kar me je zmotilo je, da je res tekoč in da je na krtački ogromno produkta. Tako, da če želiš, da obrvi zgledajo bolj naravno je treba krtačko obrisati. Kako dolgo drži še ne vem, saj sem jo preizkusila komaj danes.
image

Zadnja stvar, ki sem jo kupila je Catrice Prime and Fine Healthy look primer. Že nekaj časa sem se spravljala, da bi kupila primer, saj imam občutek, da moj makeup po nekaj urah izgleda “kinky”. Znane makeup bloggerke so večinoma hvalile Smashboxov primer, katerega sem tudi imela namen naročiti. Vendar sem včeraj v Müllerju videla ta primer. Imajo še dva druga in sicer enega za mastno kožo in enega, ki blaži rdečico na obrazu. Danes sem ga preizkusila in prvi vtis je v redu. Zaradi marelične barve, da obrazu videz zbujenosti oziroma zdravega izgleda kože. Po daljši uporabi bom seveda napisala kako se obnese na moji koži in če bo moja podlaga obstala na svojem mestu.
image

Upam, da vam je bila objava všeč. Če probate katerikoli od teh izdelkov mi sporočite vaše mnenje 🙂

XOXO, Tajka

Leave a Reply

